2007年5月13日 星期日

婚紗相 正式拍攝


5月12日, 等左幾個月終於都到我地影緍紗相.
晨早11點半去到STUDIO, 感覺都幾殘舊下, 好在內籠裝修還可以.
詩詩大人化粧連換衫竟然搞左成兩個鐘, 實在太誇張!
好彩我飽受等待人既訓練, 間中搵D書睇下, 聽下歌, 撩人吹下水, 咁就過左.

上星期朏阿DAVE, 問過佢話可以拎埋部機黎影幾張相, 估唔到o個幾張相最後變左好多張...實在太好喇, 慳返唔少!!! 不過睇黎會o係著婚紗既相度大出血...

的確阿DAVE同GORDON既技術實在高明, 影完之後睇返d相只係得一個[嘩]字, 好多都好靚!
影得我未婚妻咁靚梗係要表揚一下啦! 所以我就私陶腰包請食下午茶, 算係咁啦~

經過呢一日...我發現原來俾人影仲難過影人, 呢個係我個人既體會...不過我明白攝影師既心情, 如果被攝者唔合作的話係好辛苦既, 所以我就盡我可以接受既程度下去配合! 加上詩詩平時俾我訓練開 擺post冇難度!

再講一次...睇黎會大出血...遲d如果撩我地影外景都唔知點算...

整個過程由1130-2030, 鐵人耐力賽, 都唔知係好運定唔運! 冇其他客人我地包左全日, 而影得多又揀得多, 啊天啊!!!!

好彩我都影都好多張靚相~~最正都係上面o個張.

沒有留言: