2007年5月23日 星期三

婚紗相 睇相篇


5月22日.
估唔到未夠12日, 已經俾石小姐call去睇相, 我地兩個set好左個budget係加多3k, 當然結果冇咁順利啦...
好不幸地, 係朱生incharge我地揀相, 佢都真係出名hardsell...
無可否認, 輯相真係影得好靚, DAVE佢地既努力實在係冇白費到啦!
我地係咁睇係咁揀, 講真, 你估我唔想張張要晒咩, 但係要錢嘛!我夠知一對一對好啦~~唉, 可惜能力有限...最後我地比原定package揀多左14張相, 仲張所有相入相簿, 珍珠相面, 配有另外5張分別係8r同5r既相...同埋一幅油畫.
不過結果係加多6k!!!!
太誇張喇...我地兩個都有少少難色...但係都講左ok...好似冇得變咁.
我的確係覺得好貴, 但係見到詩詩好鐘意,冇辦法啦...
本身諗住落少少訂先, 有咩都可以走盞嘛...所以一路都唔想俾錢住, 結果都係詩詩出手至搞掂.
我就打算第日去俾埋尾數.

5月23日
今日返完大陸, 諗住去俾錢之前, o個火車度收到詩詩電話, 話睇到網上面d人話, 要多d相底其實會抵d...我諗左諗, 又真係喎, 我都算係半個影相佬丫, 晒相呢d, 有張相底的話冇話唔得喎!
我唔得, 都仲可以搵d朋友, 網友幫手, 可惜詩詩要考試, 我就單刀赴會, 搵朱生直接研究啦.

放工去到, 一坐低, 我就用我平時做生意既技巧引導佢以為會我幫襯多d, 或者係令佢既利益增加, 我同佢講尋晚拎3張相返去, 俾人鬧點解淨係拎咁少!!
跟住朱生就開始數, 原來仲有成百幾張相, 未免太誇張o掛!?
佢話HKD128一張, 計晒的話HKD16,XXX, 我頂! 唔係咁貴啊嘛, 你俾我啊!?
可能見我驚嚇既表情啦, 佢就話其實可以齊頭HKD10,000做俾我, 拎晒D相底走都OK咁, 不過我依然係睬佢都有味咁既態度...
之後就降到HKD8,800, 我語重心長同佢講:[我今日既任務係黎揀多D相, 但係唔打算用多過尋日定既HKD6,000, 仲打算唔要尋日決定既相薄, 想要多D相底為主, 你唔好迫我喇.]
我見佢都有少少無奈喇, 不過冇計啦, 我係冇錢嘛!有既豪D有乜所謂呢~
之後佢話HKD7,000, 包20張既相簿珍珠面, 全部相底等, 我其實有少少動搖, 如果係HKD6,500, 我諗我唔駛問詩詩都已經落左搭喇...黎到呢個決定性既關口, 我都要問一問詩詩至得!
果然佢都唔想我地再花錢o係呢度喇, 好, 再次拒絕朱生呢個offer!

最後經過我多番努力後, 變成加HKD6,000, 要130張相底, 20張一本既相薄(絨面), 一張油畫, 放棄左D大相. 身為影相佬, 我相信我只要有相底, 就夠喇!

最最最後, 朱生見我眼甘甘咁望住D相辦, 可能佢都覺得我唔會再揀喇, 就話俾晒我~
哈, 唔理佢賺我地幾多錢, 我覺得真係幾值得喇, 除返都係幾廿蚊張相.

最後成輯搞左成皮野有多...買到兩SET 400DKIT咁滯喇...好彩詩詩同我一人一半...
唉我會努力搵錢o架喇.

Anyway, 我對自己講價既能力信心大增喇, 估唔到平時傾生意既技巧可以用o係呢d地方度!

2007年5月13日 星期日

婚紗相 正式拍攝


5月12日, 等左幾個月終於都到我地影緍紗相.
晨早11點半去到STUDIO, 感覺都幾殘舊下, 好在內籠裝修還可以.
詩詩大人化粧連換衫竟然搞左成兩個鐘, 實在太誇張!
好彩我飽受等待人既訓練, 間中搵D書睇下, 聽下歌, 撩人吹下水, 咁就過左.

上星期朏阿DAVE, 問過佢話可以拎埋部機黎影幾張相, 估唔到o個幾張相最後變左好多張...實在太好喇, 慳返唔少!!! 不過睇黎會o係著婚紗既相度大出血...

的確阿DAVE同GORDON既技術實在高明, 影完之後睇返d相只係得一個[嘩]字, 好多都好靚!
影得我未婚妻咁靚梗係要表揚一下啦! 所以我就私陶腰包請食下午茶, 算係咁啦~

經過呢一日...我發現原來俾人影仲難過影人, 呢個係我個人既體會...不過我明白攝影師既心情, 如果被攝者唔合作的話係好辛苦既, 所以我就盡我可以接受既程度下去配合! 加上詩詩平時俾我訓練開 擺post冇難度!

再講一次...睇黎會大出血...遲d如果撩我地影外景都唔知點算...

整個過程由1130-2030, 鐵人耐力賽, 都唔知係好運定唔運! 冇其他客人我地包左全日, 而影得多又揀得多, 啊天啊!!!!

好彩我都影都好多張靚相~~最正都係上面o個張.

2007年5月10日 星期四

滿心期待

仲有兩日就係影相既日子...話晒人生第一次, 都有少少緊張.
當然不得不提及, 今次係我25歲以黎第一之化粧, 希望唔會變到怪物咁啦.
呢兩晚都要早d訓, 如果唔係影出黎唔靚喇.

2007年5月5日 星期六

結婚照 第三回

終於都去同詩詩去左新婚情報尖沙咀門市度試衫, 總共搞左兩個幾鐘.
阿朱生同阿DAVE都認得我地, 算佢地啦!
希望到時打返個折就係啦~~
阿DAVE首肯左話我可以到時用私伙野影幾張, 如果朱生唔o係度的話我諗應該可以更加自由d.

詩詩人生第一次著緍紗, 好靚女!
搞到我心砰砰跳~但係我唔可以輕易咁表露我既神情出黎, 怕醜嘛.
之後試既衫都好靚
果然女人著起緍紗就會好靚, 不變既定律.

希望影出黎都係咁靚就好!

唔...要努力d賺錢至得喇.